مطالب جذاب و خواندنی

پیچک


مطالب جذاب و خواندنی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مطالب جذاب و خواندنی و آدرس farid4.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






استخاره آنلاین با قرآن کریم


تعبیر خواب آنلاین





آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر

پرسپولیس پس از کابوس فصل قبل، خیلی زود وارد فصل نقل و انتقالات شد. محمد رویانیان، دفتر کارش در خیابان فرشته را تبدیل کرد به بزرگترین بنگاه مذاکره با بازیکنان. هنوز بازی استقلال با سپاهان تمام نشده بود که او با محسن بنگر و سید جلال حسینی به توافق رسید.
 
محمد قاضی، مهاجم قد بلند تیم ملی صید بعدی سردار پرسپولیسی بود. این بمب ها در حالی یک به یک از پی هم منفجر می شدند که استقلال در این روزها تنها توانسته بود با میثم بائو توافق کند! پرسپولیس خیلی زود خبر از توافق نهایی با شهاب گردان و حسین ماهینی داد؛ دو بازیکن ملی پوش ذوب آهن که سرمربی تیم ملی رویشان حسابی ویژه باز می کند. این اتفاقات در حالی رخ داد که تیم ملی در آستانه بازی با ازبکستان بود و استقلال در این ایام بیش از 10 بازیکنش را در آستانه جدایی می دید. تکلیف مدیریت استقلال مشخص نبود و همه چیز به ضرر آبی ها پیش می رفت.
 

سهمیه ها برای تیم سرخ یک به یک با ملی پوشان پر می شدند و آبی ها با امیر قلعه نویی و تثبیت بقای فتح الله زاده تنها توانستند هاشم بیک زاده و ایمان مبعلی را به تیم شان اضافه کنند و تمرینات آبی پوشان با اندک بازیکنان خارج از اردوهای ملی از اواخر خرداد استارت خورد.
 

پرسپولیس بعد از استخدام 5 سهمیه لیگ برتری توانست با مهرداد پولادی، یار سابق استقلال که 6 ماه را به صورت قرضی در این تیم بازی کرده بود توافق کند. رویانیان که در این روزها از سوی استقلالی ها متهم شده بود توانسته با هدیه دولت بازیکنانش را با ارقامی نجومی جذب کند، درگیر این شد تا درباره شایعه هدیه دادن خودروهای گران قیمت پشت سر هم سخن بگوید. چالش دیگر آقای مدیر البته نداشتن مربی بود.
 

پدر زن بیمار دنیزلی انگار اراده کرده بود جشن پرسپولیسی ها را خراب کند. پرسپولیس پر ستاره تمرینی نداشت چون مربی ای در کار نبود. دنیزلی حتی نمی توانست یک تک پا به ایران بیاید!
 

امیر حسین صادقی، سیاوش اکبر پور و امین منوچهری؛ این ها خواسته های قلعه نویی بودند برای خرید استقلال البته توانست در این ایام با منتظری، فریدون زندی، خسرو حیدری و مهدی رحمتی توافق کند. آرش برهانی و میداودی و حنیف هم که اصلاً جایی بهتر از استقلال برای رفتن نداشتند. حمودی و میثم حسینی را هم قلعه نویی خواست که بمانند و حکم اخراج به نام امیر آبادی، شریفات و جواد شیرزاد نوشته شد. البته استقلال به یک باره با شوک جدایی آندو مواجه شد.

 

دعوای رسانه ای میان فتح الله زاده و رویانیان به اوج رسیده بود. سایت باشگاه پرسپولیس هر روز با هر بازیکنی که با این تیم اضافه می شد ستون پرسپولیس هر روز با هر بازیکنی که به این تیم اضافه می شد ستون پرسپولیس کهکشانی اش را طویل تر می کرد. کریم انصاری فرد تقریباً آخرین خرید پرسپولیس بود. مهاجم جوان تیم ملی را رویانیان تنها به این دلیل گرفت تا فتح الله زاده را از میدان به در کند. او که مهاجمان زیادی خریده بود، آخرین سهمیه لیگ برتری اش را هم برای خرید یک مهاجم هزینه کرد. اگر چه آن ها پس از این هم در پی جذب محمد رضا خلعتبری و جواد نکونام بودند اما در روز آخر نقل و انتقالات تنها توانستند با تمدید قرارداد ایمون زاید به کارشان پایان دهند.
 

استقلال با ناکامی در پی جذب خلعتبری، به دنبال رودریگو توسی رفت و سهمیه اش را تکمیل کرد اما یک باره شانس یارشان شد و سپاهان جان واریو، یار محبوب قلعه نویی را نخواست. استقلال برای جذب او از خیر محمد محمدی گذشت و گلر تیم ملی امید را از برق شیراز گرفت.
 

میثم بائو هم خودش خواست از استقلال برود و فتح الله زاده رضایت داد تا جباری قراردادش را با استقلال تمدید کند. حالا آن ها تقریباً توانسته اند نکونام را هم از اوساسونا بخرند و با جذب جواد، استقلالی ها که با ساموئل هم پیشتر تمدید کرده بودند، تیمی کامل تراز همیشه شان شده اند. آن ها غیر از نکونام یک جای خالی دیگر هم دارند. سهمیه ای که قرار است به فرهاد مجیدی هدیه شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 25 تير 1391برچسب:, ] [ 13:48 ] [ فرید محمودیان ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
لینک های مفید
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 273
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 525735
تعداد مطالب : 456
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1